רציונל
ילדי גן (בני 5-6) שעתידים לעלות לכיתה א', אינם מוכנים בצורה מספקת למעבר. הם נדרשים לרכוש מיומנויות מוטוריות גסה ועדינה, כישורי טרום קריאה וכתיבה, זיהוי מספרים וכן מיומנויות רגשית-חברתית, על מנת להצליח בבית הספר. עם זאת, רבים מהם אינם עומדים בדרישות אלו, עובדה אשר מובילה לפער הולך וגדל בינם לבין בני גילם המתקדמים יותר.
הפרויקט כולל מפגשים שבועיים שנועדו להכין את הילדים לכיתה א'. במטרה לצמצם את פערי המוכנות לבית הספר, ולהעניק לילדים סיכוי טוב יותר להצלחה בלימודים.
יעדים
שיפור המוכנות של הילדים לבית הספר, הכנתם לכיתה א' הן מבחינה רגשית והן מבחינה חינוכית
תוצאות
אנשי המקצוע והגננות מרגישים שכל הילדים משתפים פעולה עם הפעילות.
יש לילדים מוטיבציה רבה והם מגיעים ברצון.
הפעילות משפרת את ביטחונם העצמי ש הילדים ואת יכולתם ללמוד.
הפעילות מעשירה את הילדים והם מקבלים מהפעילות כישורים המשמשים אותם מחוץ לפעילות.